Svaigi spiestas sulas

juicing to lose weightsmSvaigas spiestas sulas vai kokteili var uzlabot jums veselību. Vai gan jābrīnās, ka mūsdienās  roka tā vien stiepjas pēc cukurotas kūciņas, trekniem un sāļiem kraukšķiem. līdz ar to, daudz cieš no aptaukošanās, diabēta, sirdskaitēm, ēdiena izraisītām alerģijām, gremošanas problēmām, astmas un visādām draņķīgām slimībām. Labas veselības noslēpums ir lēnām un pakāpeniski pieradināties pie veselīgiem ēšanās paradumiem. Ik dienu izdzerot pa glāzei ūdens, vai glāzes svaigi spiestas sulas vai kokteiļa, jums būs vairāk enerģijas , vairāk vitamīnu, minerālvielas un jūsu āda , mati, nagi un acis izskatīsies veselīgāk, uzlabosies garastāvoklis un kopēja labsajūta. Uztura speciālisti iesaka katru dienu apēst vismaz piecas 80 g porcijas augļu un dārzeņu  –  tā ir apmēram trešā daļa no dienas nepieciešamā uztura, tomēr šo mērķi ne visiem izdodas sasniegt tika 15% cilvēku vidējais radītājs ir ap trim porcijām. Pētījumi liecina, ka cilvēkiem, kuri ēd daudz augļu un dārzeņu, retāk ir paaugstināts asinsspiediens, trieku, aptaukošanas un dažiem vēža veidiem.

Jums varētu noderēt daži virtuves piederumi: nazis dārzeņu mizošanai, griežamais dēlis, krūzes, krūkas, beržamā suka,  virtuves svari, blenderi vai rokas blenderi,  mehānisko vai elektrisko citrusaugļu spiedi, un ar elektrisko sulu spiedi.

Vitamīni – pamatā svaigos augļos un dārzeņos atrodami divi vitamīni, tie kuri šķīstoši, līdz ar to šo vitamīnu rezervju organismā praktiski nav un tie katru dienu ir jāuzņem no jauna, tas ir C vitamīni un folskābe.

C vitamīns  ūdenī šķīstošs tam ir divas formas – askorbīnskābe un dehidroaskorbīnskābe. C vitamīna uzsūkšanās sākas mutē dobumā, bet galvenā uzsūkšanās vieta ir tievo zarnu beigu daļa. C vitamīns pilda visdažādākās funkcijas cilvēku organismā. Vitamīns C piedalās arī folskābes un dzelzs vielmaiņā.

Folskābe ir ūdenī šķīstošs vitamīns, kas uzsūcas tievajā zarnā, tā aktīva forma veidojas aknās. Folskābe un tās poliglutomāti ir dabā visbiežāk sastopamais ūdenī šķīstošo folātu savienojums (B grupas vitamīni). Tie ir visos dzīvnieku audos, augos un mikroorganismos. Folskābes avoti – maize no rupja  maluma miltiem, griķu un auzu putraimi. Ar folskābi bagāti ir svaigi augļi un dārzeņi, zemenes, aknas, raugs.

Share This: